Veelgestelde vragen

Hoe doe je dat? Ik wil een offerte?

Voor een offerte klikt u op VRAAG EEN OFFERTE AAN, vul dan het formulier in. U kunt ook een e-mail sturen naar silipulseras@gmail.com met het gewenste product en de gewenste hoeveelheid, en wij zullen binnen 24 uur reageren met een offerte.

Wat is de minimale bestelhoeveelheid voor armbanden? of een ander promotioneel geschenk?

Het minimum aantal varieert tussen 25 en 50 stuks, afhankelijk van het type product. Bekijk de individuele productpagina of stuur ons een e-mail via silipulseras@gmail.com voor specifieke hoeveelheidsaanvragen.

Hoe kan ik mijn promotionele producten?

Klik op een productpagina en volg de stappen rechts van de afbeeldingen. Klik vervolgens op « toevoegen aan winkelwagen » of betaal uw bestelling direct op de pagina. Nadat uw betaling is verwerkt, sturen we u een digitale proefdruk (een voorbeeld van uw bestelling met details) naar uw inbox, die u vervolgens dient te bevestigen. Controleer uw SPAM inbox nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

Wat zijn uw productie- en levertijden?

Wij behoren tot de snelste in Spanje en leveren wereldwijd. De standaard productietijd is 15 werkdagen, maar tegen een meerprijs kunnen we binnen 8 werkdagen leveren nadat uw digitale drukproef en betaling zijn bevestigd.

Voor leveringen in Europa (buiten van Spanje), een extra verzendkosten van € 19,95 van toepassing is, en voor buiten Europa, de vergoeding is €29,95.

Wij niet doen bezorgen bij postbussen.

Wat is een digitale proefdruk?

A digitaal bewijs, of maquette, zorgt ervoor dat uw armbanden of promotionele producten er precies zo uitzien als u ze heeft ontworpen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een afbeelding ter beoordeling. U moet deze per e-mail bevestigen voordat de productie kan starten.

Hoeveel kost een digitale proefdruk?

Digitale proeven zijn vrij.

Waarom is de colojijr van mijn product zien er anders uit dan op het digitale bewijs?

De kleuren op digitale proefdrukken zijn bij benadering en kunnen op het scherm anders overkomen. Er kunnen afwijkingen optreden. lichte variatie tot 10%.

Moet ik betalen als ik mijn digitale proefdruk wil wijzigen voordat ik mijn bestelling bevestig?

Nee, je kunt het maken onbeperkte veranderingen gratis.

Ik heb mijn digitale proefdruk ontvangen en wil een wijziging aanbrengen. Wat moet ik doen?

Beantwoord de e-mail met de proefdruk en geef aan welke wijzigingen u wilt doorvoeren. We zullen de proefdruk aanpassen en u een nieuwe proefdruk sturen.

Hoe lang duurt het voordat ik een digitale proefdruk ontvang?

Meestal duurt het 30 minuten tot 24 uur.

Hoe bevestig ik de digitale proefdruk?

Beantwoord de e-mail met uw bevestiging, dan starten wij met de productie.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

U kunt betalen met PayPal of de meeste creditcards. We accepteren ook bankoverschrijvingen voor bestellingen die per e-mail zijn geplaatst. Stuur een e-mail naar silipulseras@gmail.com voor meer informatie.

Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?

Indien de productie nog niet is gestart, kunnen wij deze annuleren.Indien de productie echter al is gestart, kan de bestelling vanwege de gebruikte mallen en materialen niet worden geannuleerd.

Wat moet ik doen als ik per ongeluk een dubbele betaling heb gedaan?

Neem contact op met ons verkoopteam voor hulp (silipulseras@gmail.com)

Wat gebeurt er als er een fout is met mijn bestelling?

Indien er een productiefout optreedt, zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk opnieuw uitvoeren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden aan het einde van het bestelproces weergegeven. De kosten variëren afhankelijk van de bestelgrootte en de bezorgsnelheid.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn volgorde?

Tijdens het afrekenen kunt u kiezen uit verschillende productie- en levertijden. Er wordt een leverdatum vermeld.

Hoe nauwkeurig is de leverdatum?

98% van onze zendingen arriveren op de aangegeven datum.

Ontvang ik een trackingnummer nadat mijn bestelling is verzonden?

Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer (FedEx of UPS).

Bieden jullie kortingen aan?

Ja! We bieden regelmatig kortingen en speciale aanbiedingen. Momenteel hebben we een 10 % korting op elke geplaatste bestelling.

Bieden jullie kortingen aan voor grote aantallen of voor non-profitorganisaties?

Onze prijzen zijn al gestaffeld: hoe meer u bestelt, hoe lager de prijs per stuk.

Waar is uw bedrijf gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Zaragoza, Spanje, en ons hoofdkantoor staat in Lausanne, Zwitserland.

Hoe kan ik uw bedrijf vertrouwen?

We zijn al 13 jaar actief en staan ​​vermeld op Google. Als u vragen heeft, raden we u aan PayPal te gebruiken, dat een 100% tevredenheidsgarantie biedt.

Verzenden jullie ook buiten Nederland? van Spanje?

Ja, wij verzenden naar Europa en wereldwijd.